sâmbătă, 2 iulie 2011

Numele afacerii dvs este primul lucru pe care clientii il vor vedea

Numele afacerii dvs este primul lucru pe care clientii il vor vedea, este cartea dvs de vizita si se aseamana cu receptia unui hotel. In functie de alegerea facuta se va decide daca un client va alege sa faca afaceri cu dvs sau va alege sa se mute in tabara competitiei.
Ati inceput o agentie de relatii publice si i-ati dat un nume ca:”Barosanu si asociatii”? Miscare gresita! Ati inteles ideea! Incercati sa va formati prima imagine si reputatia cu ajutorul unui nume care sa impuna standard inalte. Clientii, furnizorii, angajatii samd nu doresc sa se asocieze cu nume care sa ii puna intr-o lumina subreda.
Inainte de a alege un nume trebuie sa fiti capabil sa va descrieti afacerea in cuvinte simple, pe intelesul clientilor pe care ii vizati si carora doriti sa va adresati. In functie de categoria din care fac acestia parte veti stabili care este limbajul pe care trebuie sa il folositi si daca este cazul sa utilizati termini tehnici sau nu. Cuvintele care va descriu cel mai bine afacerea trebuie sa inglobeze continut dens, sa fie foarte interesante si atractive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu